نحوه استفاده از پودر ابرو: 13 مرحله با 31 نکته

مرحله 1: بازی ابروی خود را آماده کنید

قبل از شروع استفاده از پودر ابرو، مطمئن شوید که ابروهای خود تمیز و خشک هستند. برای از بین بردن موهای سرگردان یا محصول از ابروهای خود از برس یا اسپول ابرو استفاده کنید.

مرحله 2: سایه مناسب را انتخاب کنید

پودر ابرویی را انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابرو شما مطابقت داشته باشد. سایه های مختلف را در پشت دست خود یا روی یک تستر آرایش آزمایش کنید تا مطابقت کامل را پیدا کنید.

مرحله 3: پوشش پایه را اعمال کنید

یک لایه نازک از ژل ابروی شفاف یا موم ابرو را روی ابروهای خود بمالید تا پودر در جای خود بماند. این کار همچنین به نگه داشتن ابروهای شما در جای خود کمک می کند و شکل آنها را مشخص می کند.

مرحله 4: پودر را اعمال کنید

از یک برس کوچک و زاویه دار برای استفاده از پودر ابرو روی ابروهای خود استفاده کنید. از گوشه داخلی ابرو شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید و شکل طبیعی ابروهای خود را دنبال کنید. از حرکات کوتاه و سبک برای پر کردن ابروهای خود استفاده کنید، و مطمئن شوید که قسمت های کم پشت را پوشش دهید.

مرحله 5: Blend, Blend, Blend

هنگامی که پودر را به ابروهای خود زدید، از یک برس ترکیبی کوچک برای ترکیب لبه ها و ایجاد یک روکش بدون ایراد استفاده کنید. از گوشه داخلی ابروی خود شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید و پودر را با موهای طبیعی ابرو خود مخلوط کنید.

مرحله 6: پودر را تنظیم کنید

از اسپری تنظیم کننده استفاده کنید تا پودر را در جای خود قرار دهید و مطمئن شوید که در طول روز حرکت نمی کند یا لکه نمی کند. این به ابروهای شما کمک می‌کند در جای خود باقی بمانند و آن‌ها را تیز و مشخص نگه دارید.

مرحله 7: ابروها را تعریف کنید

از مداد ابرو یا پودر ابرو برای مشخص کردن فرم ابروهای خود استفاده کنید. از گوشه داخلی ابرو شروع کنید و یک خط نازک مطابق شکل طبیعی ابروهای خود بکشید. از حرکات کوتاه و سبک برای پر کردن مناطق کم استفاده کنید.

مرحله 8: اضافه کردن نکات برجسته

از یک هایلایتر استفاده کنید تا درخشندگی ظریفی به ابروهای خود اضافه کنید. هایلایتر را به بالاترین نقطه ابروهای خود بزنید و از فرم طبیعی ابروهای خود پیروی کنید. این کار به بهبود وضوح ابروهای شما کمک می کند و به آنها ظاهر صیقلی تری می بخشد.

مرحله 9: شکاف ها را پر کنید

از پرکننده ابرو برای پر کردن هر شکاف یا ناحیه کم پشت ابرو استفاده کنید. از گوشه داخلی ابروی خود شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید و از حرکات کوتاه و سبک برای پر کردن مناطقی که نیاز به پوشش دارند استفاده کنید.

مرحله 10: شانه و شکل

از یک شانه یا برس ابرو برای شانه زدن و فرم دادن به ابروهای خود استفاده کنید. حتماً در جهت رشد مو شانه کنید تا از کشیدن یا آسیب رساندن به موهای ابروی خود جلوگیری کنید.

مرحله 11: تنظیم ابروها

با استفاده از اسپری تنظیم کننده ابروها را در جای خود قرار دهید و مطمئن شوید که در طول روز در جای خود باقی می مانند.

مرحله 12: با اسپری تنظیم کننده کار را تمام کنید

از یک اسپری تنظیم کننده استفاده کنید تا کل آرایش را در جای خود قرار دهید و مطمئن شوید که همه چیز در طول روز سر جای خود باقی می ماند.

مرحله 13: داماد و شکل

برای اصلاح و فرم دادن به ابروهای خود در صورت نیاز از یک برس یا اسپول ابرو استفاده کنید. حتماً در جهت رشد مو شانه کنید تا از کشیدن یا آسیب رساندن به موهای ابروی خود جلوگیری کنید.

نکات:

  • همیشه هنگام استفاده از پودر ابرو از یک دست سبک استفاده کنید، زیرا ممکن است زیاده روی در آن آسان باشد.
  • با یک لایه پودر سبک شروع کنید و به تدریج آن را بسازید و در صورت نیاز مقدار بیشتری اضافه کنید.
  • از برس یا قرقره ابرو برای ترکیب لبه ها و ایجاد یک روکش بدون ایراد استفاده کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که مناطق پراکنده را پر کنید، اما از پر کردن بیش از حد خودداری کنید، زیرا ممکن است غیرطبیعی به نظر برسد.
  • از اسپری تنظیم کننده برای تنظیم ابروها استفاده کنید و مطمئن شوید که در طول روز در جای خود باقی می مانند.
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...